מה עומד מאחורי מלאך החסד ששמו חונה דייטש

    יוסי רובינשטיין 4 Comment on מה עומד מאחורי מלאך החסד ששמו חונה דייטש
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מה רבו מעשיך השם"
    ברצוני לספר בכמה מילים מה עומד מאחורי מלאך החסד ששמו חונה דייטש.

    יש ארגון לבנות תסמונת דאון בשם "שלובות" שמנוהל על ידי שלוש בנות צדיקות וחשובות,שמאחוריהם עומד חונא דייטש.

    השבוע התקיים ארבעה ימי פעילות ל-100 בנות תסמונת דאון, ובימי הפעילות זיכו אותי לעזור בארגון, ויצא לי להיות סביבו במשך כל השבוע האחרון, אני לא יודע מאיפה להתחיל ואיפה לעצור כי זה לא יגמר.

    רק על קצה המזלג אומר כמה מילים עליו במשך כל החודש האחרון הוא לא מפסיק לרגע לדאוג לכל פרט ולו הכי קטן שיהיה במשך הארבעה ימי פעילות הזאת, מדובר בסכומים של קרוב ל 100,000 ש"ח שהוא הזה דאג דרך אנשים צדיקים שנרתמו לעזור בכל מה שנצרכו החל מכספים ועד פעילויות באלפי שקלים.

    במשך השבוע האחרון חונא הזה לא ישן דקה כדי שהכל בכל מכל כל ידפוק בצורה הכי טובה ומי שמכיר אותו יודע שכשהוא עושה משהוא אין פשרות ואין משחקים הכל הכי טוב והכי מושלם.

    בארבע ימים של הפעילות הבנות לא הספיקו לישון כמעט בגלל הפעילויות הרבות שחונא דאג, יצא לי לראות כמה קושי ועצבים יש בכזה פרוייקט שאני מזמן הייתי מתייאש אבל.. איך הוא אמר לי ימות העולם יהיה להם כל מה שאפשר, ואין דבר שלא אפשרי!

    אני לא דובר של הארגון ולא של דייטש, אך להיות ארבע ימים דבוק אליו ולראות מה עומד מאחורי המפעל חיים שלו, לא יכלתי שלא לרשום כמה מילים.

    לא ארשום כל מה שהיה כי יקח לי חודש לרשום מה הוא עשה בארבע ימים, רק רציתי שאנשים ידעו מה עומד מאחוריו. ושאנשים ידעו שכל דבר שתרמו לארגון… בכסף, במוצרים, בפעילות, בעזרה וכו' שימח את הילדות המיוחדות האלה ברמה שלא ניתן לכתוב את זה.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      לא מצאתי טוב משתיקה…….

      1. אכן כן ! אולי הגיע הזמן להפסיק להאדיר אנשים נחותי רמה.

    2. 2

      כל הכבוד לחסד אין גבול.